Linas biotop 1

 Vinter biotop ved Rebæk strand.

jeg har valgt min biotop som ligger på sydsiden af Kolding inderfjord med udsigt ind mod Koldings nordlige bydel. Stranden er børnevenlig og har en lavvandet kyst med sand og sten. Langs kysten på den nord østlig siden ligger der lidt skov med forskellige træer og buske. Jeg syntes det er et rigtig spændene sted hvor jeg både kan undersøge hvad lever i vandet og jeg får også mulighed for at undersøge skoven på min biotop. Det er et sted jeg er kommet meget som barn og et sted hvor jeg har haft mine egne børn med på mange ture ved Rebæk strand. Det ligger 10 minuter fra mit hjem.
 



Min biotop set fra oven med Google Maps.




En lille video der viser mit biotop.




Skitse over min biotop.





Kommentarer

  1. Hej Lina
    Spændende biotop du har valgt - god ide også at inddrage den lille skov også. Overskuelig præsentation med beskrivende tekst, fotos video og kortskitse. Jeg er spændt på at følge med :-)
    Vh Ida

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Dyreholdsopgave B Ane, Lina, Carina.

Sheltertur d.24 januar

Plantehold - Ane