Carina`s biotop 1.


                                                 CARINA`S  BIOTOP   JANUAR 2024 


Min biotop har jeg fundet i et stykke skov som jeg kører forbi på vej til mit arbejde. Jeg har altid været fascineret af, hvor flot det er når alt er sprunget ud, og endeligt ikke så meget af det her om vinteren. indtil jeg kom ind i skoven, og fordybede mig i hvad der er der inde. lige nu i Januar måned, hvor vi har så høje frost grader, har jeg ikke set det vilde dyreliv men lidt er der da derude. 


                          











             

















                 




















  





















 


 









               


















Kommentarer

  1. Hej Carina. Måske kan du tegne en lille kortskitse af området selv? Du kan hente inspiration her på underviser bloggen: https://natur-miljoe-udeliv.blogspot.com/2021/01/vinter-biotop-i-lvskoven.html
    Fint at du er kommet i gang med at finde forskellige planter - overvej at tage fotos med en ensfarvet baggrund, så hjælper vi gerne med bestemmelse hvor det kniber (den ene ser ud til at have torne?). Fint med frugter (agern fra eg) og rakler fra birketræer - har du også fundet træerne?
    Du er rigtig godt i gang :-)
    Vh Ida

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Dyreholdsopgave B Ane, Lina, Carina.

Sheltertur d.24 januar

Plantehold - Ane